čtvrtek 5. března 2015

DNES...

.... po práci utíkám domů, abych nafotila zbytek obsahu pece, ale stejně se mi podaří vyfotit jen část. Pořád ještě se brzo stmívá. Takže jen toto: 


Mia už se zdála být zdravá, ale objevila jsem jí na těle nějaké puchýřky. Myslela jsem si, že neštovice, doktorka to ale radikálně popřela, aniž by sdělila náhradní diagnózu, tak nevím... 
Uvidíme, co se z toho vyklube. V praxi to znamená další týden doma. Už třetí. 
Miu absence ve školce nikterak nepopuzuje, ba naopak. Jediné, co jí vadí, že nemůže ven. O víkendu mám v plánu zasadit nějaká semínka, tak ji pustím alespoň na terasu. 

Každopádně se ani jedna zatím nenudíme. Třeba dnes byl u nás zvířecí piknik.

Taky jsme vyráběly podložky pod hrnečky. Foto a postup zítra, dnes už mám dost. Dobrou.

Žádné komentáře:

Okomentovat