neděle 22. března 2015

PRVNÍ JARNÍ VÍKEND

Od pátku do neděle se odehrála strašná spousta věcí.
V pátek zatmění slunce
(exkluzivní foto zatmění slunce přes plesklísklo, spolu s palcem mého kolegy, přičemž slunce je lehce photoshopovitě načechráno, neb se nechtělo nechat pořádně vyfotit).

Tuto jedinečnou událost v zápětí vystřídal narozeninový hon, neboť spolu se sluncem i já jsem měla zatmění a na dlouho avizovanou oslavu 40tin mých kamarádek-dvojčat, kam jsem místo v pátek (jak stálo na pozvánce) hodlala dorazit až v sobotu (neptejte se proč). Naštěstí dotyčné za ta společně strávená léta již znají mou časoprostorovou idiocii a urgovaly moji absenci na narozeninové párty. Díky tomu jsem nakonec dorazila, se čtyřhodinovým zpožděním, bez dárků, které jsem v té rychlosti nechala na botníku, nicméně, lepší pozdě, nežli vůbec. 
Bylo to báječné, už se těším na oslavu padesátin.


Sobota na neděle probíhali již v klidnějším duchu(díky bohu - mám jen jedny játra...)
A tak jsme si užívaly tepla...

... květinek...


... a broučků...


... a dlouho očekávaných obědů na terase.



Taky jsme odvedly kus práce. Třeba pomohly tahat na poli brány...


... nebo nakupovaly kytky za účelem zvelebení terasy (ke kterému už ovšem nestihlo dojít...)

Prostě vydařený první jarní víkend. 
Jen nevím, kdy dodělám ten další milion věcí, které jsem si naplánovala a opět nestihla. Třeba daňové přiznání... 
Tak dobrou noc.



Žádné komentáře:

Okomentovat