čtvrtek 2. dubna 2015

MRAMOR

Dnes se všechno v dobré obrátilo. 

1) Podařilo se mi v pořádku odjet do práce, i když to ráno všude vypadalo takto:


2) V práci jsem na začátku týdne požádala o přidání a dnes bylo schváleno. A i když peníze nejsou všechno, mám radost. 

3) Mramorování - po práci, vyzbrojeny platy vyfouklých vajec, jsme se do toho pustily. 

Já, Marťa, Mia a mramorovací barvy. 

Zábava veliká, výroba rychlá, mohu vřele doporučit. 

Ve výsledku kýč jak bič, ale to žádné z nás nevadí - jsou přece Velikonoce a ty si žádají jarní pestrost. 

A o těch v decentních, tlumených, přírodních odstínech si nechám  zdát - peříčka jsem totiž sehnala jen v zářivých barvách a barevně umírněná křepelčí vajíčka, hit letošní sezóny, se Mie podařilo rozmačkat v kapse na houpačce)


Takže jedeme na divoké vlně...





 Slípku Mia vyráběla ve školce. Nějaký dobroděj jim donesl barevné pinkpongáče a tak všechny výrobky obsahují alespoň jeden exemplář. Ať žije pink-pong.

4) Vyzkoušela jsem konečně novou šablonu, kterou jsem si pořídila na kreativních trzích - výsledek snad uvidíte zítra, dnes se suší

5) Stihla jsem upéct oblíbenou makovou bábovku, a ačkoli se mi nepodařila vydolovat z formy (asi jsem z formy), ani tento fakt mi nezabránil, abych jí 1/4 ještě teplé snědla. Vřele doporučuji.
Recept následuje po reportážním fotu :-)



15 dkg cukru, 
15 dkg polohrubé mouky, 
15 dkg másla, 
15 dkg NEMLETÉHO máku, 
3 vejce, 
prášek do pečiva. 
Protřepat, promíchat, upéct a pak už jen chránit před snězením... 
Bábovka je menší, ale natolik jednoduchá, že si zítra můžete upéct další... 
Pro dnešek stačí. Dobrou.

1 komentář: