pondělí 6. července 2015

VÍKENDOVÉ NÁLEZY

Tohle všechno jsme o víkendu našly: 
  
Žabku. 
Asi jí bylo horko a tak vlezla pod krycí plachtou bazénu, spadla dovnitř a vytrvale tam, bůhví jak dlouho, plavala.


Naštěstí ji Mia našla, vylovila a pustila. 
Žabka tak mohla šťastně odhopkat.


Druhým nálezem byla kočka. Stála přede dveřmi a vytrvale se snažila dostat k nám. 
V pátek Mia viděla v Lysovicích jejich nové koťátko a toužila po vlastní.


A tak - ačkoli nejsem milovnice koček - neodolala jsem Miiným prosbám, nalezenkyně byla vpuštěna a na rozdíl od žabky už neodhopkala. Naopak u se u nás zabydlela, dostala mlíčko, jméno a pelíšek. Není to zrovna kočičí modelka, ale už je to naše Barunka.

 
 Třetí nález udělal největší radost mě - špendlík. Nejde o šicí pomůcku, ale hledal se stejně špatně jako ten v kupce sena. 
Keříček špendlíků neboli mirabelek, zarostlý na našem pozemku, ztracený v okolním plevelu. 
Loni ještě bez ovoce, tudíž neidentifikovatelný (poznali byste  špendlík podle listů?), letos "ukázal barvu" a tak unikl vysekání. 
Jsem nadšená - úroda sice nebude veliká, ale je to můj první ovocný "strom". 


 

1 komentář:

  1. Kočička je nádhernááááá. Moje dcery kočky milují....a už nám jich tu několik pobíhá po zahradě.

    OdpovědětVymazat