čtvrtek 27. srpna 2015

KONEC PRÁZDNIN

Zatímco Mia si užívá poslední prázdninový týden u babičky, já jsem sama. 

Tolik času, tolik volna...

A tak klidně můžu: 

- sedět v oblíbené kavárně a donekonečna sledovat odhodlanou borůvku, snažící se vyplavat bublinkami bezové šťávy vzhůru,


 - po cestě domů zastavit a natrhat si slunečnice,



- vydávat spolu s ostatními vzrušené výkřiky na výstavě, kam jsem se dostala náhodou a kde autorka vystavila pouze jednu sochu a to ještě z polystyrenu. (A následně dumat, jak se tím vlastně může uživit).


- objevovat  "Jiný svět".


Ale týden na samotce už se chýlí ke konci. 
Už se na ni těším, ne že ne. 
Čeká tu na ni malé překvapení, do kterého si o víkendu sama natrhala levanduli. 


Je to moje malá kočička.



 

1 komentář:

  1. Páči sa mi tá borúvka, kytica, mačka vejpúl, Mia, veselé srdiečko a aj to tvoje veselé srdiečko :-)

    OdpovědětVymazat