středa 26. srpna 2015

LEHKOU NOHOU...

... překonávám všechna úskalí nakupených restů za předchozí období (prázdniny, léto, půl rok, můj život... - doplň dle vlastního uvážení).




Každý den dorazím alespoň jeden rest.

A tak jsem za poslední týden:

-  přešila knoflíky na darovaném svetru (ty původní ho totiž degradovaly na důchodcovský pulovr) - čekací doba 3/4 roku.

- repasovala jsem židličku (foto z mobilu, který má tak zanesený objektiv, že se divím, že vůbec fotí) - čekací doba 7 let. 

Židlička původně měla být pro syna mojí kamarádky, který se ovšem do ní už nevleze...  No a co se barevnosti týká - mě na černobílé kombinace neužije, takže severský design hledejte na jiném blogu, tady frčí barvy :-).

- objednala jsem se ke kadeřnici, protože už vypadám jako Ezop (nebo Ezau? ;-)

- intenzivně makám na šitých obalech na pastelky, které měly být už dávno (je "dávno" termín?)

- a třeba zase vytáhnu i hlínu (jestli mi nasazené tempo vydrží - což nepřepokládám).


Hlavní je být v klidu. A to jsem... 

PS: A přihlásila jsem se na fotokurz. Ale o tom až příště.


PSPS: Dočetla jsem Muže jménem Ove - čekací doba dva dny. 
To by mi šlo... Vřele doporučuji.



3 komentáře:

  1. Milá Kavanzička, to som rada, že si na môj blog prišla, keď mi už tak zošedol .-)
    Ale farby neopúšťam !
    A k tomu poriadku som spela celý život, ešte predminulý rok som myslela, že ten chaos neustojím, hlavne ma baví organizovať a dávať tomu ,,tvár,, a řád, ako sa rodina vyvíja a hlásim, že vyvíja !!!
    Ani na ten dôchocovský čas nemá kedy dôjsť, ale tento nový život je ešte lepší ako som čakala, je tam v ňom stále obrodzovanie a prekvapenia !
    Stolička pekná ! Až romantická :-) Ja som autistický realista, pre mňa teplý industrial :-)))
    Bol to Ezau, bol tak zarastrený, že jeho matka zobrala koziu kožu a dala ju na Jakuba, aby dostal požehnanie prvorodeného :-))) Teda lesť !
    Ale možno aj Ezop bol chlpatý, tzv hipster .-)))
    PS : No teraz keď mám takúto domácnosť, mama ma nepochváli, nechce kvôli Milovi, sem vstúpiť,...

    OdpovědětVymazat
  2. A hlavný je ten kľud, pohoda :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, mě máma taky nechválí, ale beru to z nadhledem - ona by nechtěla bydlet u nás, já u ní - to je ten generační rozdíl...;-)
    A Ezop vs. Ezau - narážela jsem na film Pelíšky, kde si ty dva popletli, každopádně díky za osvětu :-).

    OdpovědětVymazat