pondělí 31. srpna 2015

VÝSTAVA KVĚTIN, JÍDLA A RAINBOW RUN

Tak vypadala moje sobota. Stihla jsem tolik akcí, že mi to hlava nebere.

10.00 - 13.00 hod
Kroměříž - Floria

Akce, která mě příjemně překvapila, ba i nadchla. Krásné květinové aranže, výstava starých traktorů, domácího zvířectva, prolízačky pro děti, čisté záchody, dobrá živá hudba... a spousta rostlin, které jsem nutně potřebovala a nááááhodou byly na prodej. 
A tak nebylo těžké si na zpáteční cestě splést naše auto s pojízdným skleníkem.



Kdyby Vás udivovala nekvalita fotek, tak vězte, že kdo nemá pod čepicí, ten má v nohách a kdo nemá ani v nohách, ten pak nemá foťák a musí fotit mobilem (i když to z duše nesnáší).

Květinová expozice byla věnovaná hudbě. Jednotlivé žánry byly zajímavě ztvárněny a dalo se dokonce poznat o jaký styl či hudební skupinu šlo.
 
 
Takže Kroměříž za čtvrt roku znovu - při podzimní Florii. Třeba si už konečně koupím tu vysněnou slepici ;-). 

 13.00 - 17.00 FOOD FESTIVAL INDUSTRA

Zajímavé. Příjemné. Hezky načančané. Slintali nejen psi.


Příští rok bych chtěla něco prodávat i já - jen ještě nevím co. Mám rok na to abych to NĚCO vypilovala k dokonalosti...

17.00 - 18.00 RAINBOW RUN - Brno

Charitativní běh pro dětskou onkologii. Úžasné - jsem nadšená.
Jako totální lemra jsem to zvládla aniž bych upadla už před půlkou, zkolabovala za půlkou či zemřela v cíli. Má rychlost nebyla leopantí (leopant = v Miině slovníku leopard), nýbrž šnečí - ale nešlo o to vyhrát. Zúčastnila jsem se a doběhla. Šťastná. Duhová. Barvu peru z různých záhybů ještě dnes. 


Příští rok znovu. I s Miu. 

18.00 DRNHOLEC 
Protože tam jsme teď doma.



Poslední dobou jsem neskonale šťastná... Sama to nechápu.
 Asi mi někdo v noci udělal tajně lobotomii.
Jen to nezakřiknout.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat