neděle 25. října 2015

NAROZENINY

Ve čtvrtek jsem měla 37. narozeniny. Jediným pozitivem toho dne bylo, že se mi podařilo poprvé v životě zaparkovat podélně mezi dvě auta (to, že byla ulice naštěstí liduprázdná a tak nikdo nesledoval můj, téměř 20 minutový manévr, ve stylu 10 cm tam, 20 cm zpět a tak stále dokola raději nebudu zdůrazňovat)
 Snad mi tato parkovací schopnost zůstane. 
Tím druhým pozitivem byl dárek od kolegů z práce - 4 díl knížky ze série Millenium - Dívka v pavoučí síti, kterou teď ovšem nemám čas číst (neodolala jsem a první stránku jsem přečetla v autě, když jsem stála na červenou).

Svoje narozeniny nemusím. 
Dort (na narozeninách to nejlepší) už mi nikdo nepeče a květinové dary mi svým množstvím a intenzitou evokují nácvik na poslední rozloučení. Ne že bych kytky neměla ráda, ale 6 kytic v jeden den je trošku příliš, zvlášť když pak celý rok nedostanu ani pampelišku. A k tomu všemu trpím chronickým nedostatkem vhodných květinových nádob, takže kytky není kam dávat.


Každoročně nestíhám připravit domácnost na nájezd gratulantů, chlebíčky máme jen díky k nedaleké lahůdkárně,

víno díky zásobám od kamarádky Mili a báječné a jednoduché párty tipy z Pinterestu většinou nezvládnu ani vyhledat, natož zrealizovat. 

Svůj narozeninový den jsem proto chtěla strávit v terénu další překladatelskou akcí s fotbalisty (i přes drobné nehody v Mnichově mě opět vybrali jako nejvhodnějšího průvodce), bohužel akce byla v poslední chvíli odvolána.  

I přesto všechno jsem to zase přežila. Zase další rok. 
Musím si najít nějaký pěkný článek na téma "Život začíná ve čtyřiceti" a dokoupit si pár krémů, kterýma se pak stejně zapomenu mazat. 
Už se to blíží... :-(

4 komentáře:

  1. Mne začal život v štyridsiatke :-)
    A nádherný .- ))...., dovtedy mám všetko rozmazané, nevýrazné...
    Aj tak by som príspevok o narodeninách lepšie nenapísala, ako ty. Si ako ja , asi si moja dcéra, kľudne by to tak nejak mohlo byť, keby som ťa mala v osemnástich.
    :-))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pre mňa si famózny človek a mama a maringoťáčka a pani korytňačiek a hrnčekov !

      Vymazat
    2. Ali díky, moc za podporu, Klidně bych byla Tvoje dcera. U vás doma by se mi moc líbilo. :-)

      Vymazat