sobota 30. ledna 2016

UŽ SE BLÍŽÍ

Jaro... 
Jsem v napjatém očekávání. 
Že je teprve leden? 
Dnes tomu nic nenasvědčovalo.

 Vyrazily jsme na obhlídku latifundií.  
A čekalo na nás překvapení - sněženky. 
Dokonce jsme potkaly i jednu včelku. Snad do nástupu toho opravdového jara neumzne.

Po vylití vody zamrzlé vody z okapových sudů vznikla tahle ledová krása. 


Mia si to patřičně užívala: (Mami, budeš tak hodná a pomůžeš mi klacíkem čistit led? Znáte důležitější činnost? ;-))


Mimo toho, že nápor ledu jeden sud neustál a praskl a z maringotky mi někdo ukradl mnou vyrobené keramické slunečnice (asi jsem dobrý keramik, když se moje věci kradou), žádné škody za tuto krátkou zimu nevznikly. 

A tak jsme si šly dát kávu na hotel, užívaly si teplých paprsků... 


...a trošku provětraly místní pastelky.


Bylo tááák krásně. 

2 komentáře:

  1. Ledová krása je nádherná a culíky taky. Moc děkujeme za vilku:-)

    OdpovědětVymazat
  2. S tým ľadom, super špecializácia :-)
    No vidíš, keramika má úspech, len sa nesmieš dívať...som rada, že Jeníček má domček tiež :-)

    OdpovědětVymazat