sobota 30. ledna 2016

ZÁPIS

Už je to tady. 
Ve čtvrtek jsme s Miu absolvovaly první zápis do první třídy. 
Ještě nás čeká jeden, ale tato škola je naše vysněná. 
Bohužel ji tam asi nevezmou, protože spádově patříme jinam a sem berou jen 35 dětí (Mia měla pořadové číslo 86).

Ale líbilo se nám tam moc - oběma. 
A obě jsme pro to udělaly maximum. 
Uvidíme.

Na oslavu toho, jak šikovné to dítě mám, jsme si jely užívat do města.
Že si něco koupíme a zároveň dáme něco dobrého. 
Ovšem - já jsem vyrazila takticky bez peněženky, což jsem zjistila až při pokusu o zaplacení parkovného v centru města. 
A tak jsme za posledních 49,- Kč, posbíraných na dně kabelky, koupila v DM pastu na zuby, kterou už jsme nezbytně potřebovaly, Mia vyfasovala balónek a na výpary z nádrže jsme dojely domů (nebylo za co natankovat). 
Ještě, že jsme Mia, já i auto tak nenároční... 


A aby jsme to doma patřičně oslavily, uspořádaly jsme v obyváku myší piknik. 

Snědlo se všechno, všem chutnalo a nikdo nezlobil. 





3 komentáře:

  1. Gratulujem k šikovnosti, aj k skromnosti, aj k útulnému domovu... pre všetky tie milé tváričky, čítam z nich spokojnosť, to je naj !
    :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, ke skromnosti jsme byly donuceny oním německým doktorem, co schovává věci... ;-). Jinak bysme se více rozšouply.

      Vymazat