čtvrtek 11. února 2016

ŠTĚSTÍ

Nerada bych to zakřikla, ale odmalička mám štěstí. Jde o maličkosti. Když přijdu na zastávku, okamžitě přijíždí trolejbus. Ve finanční nouzi většinou najdu v kapse zapomenuté peníze. Svítící kontrolka motoru na palubovce mého auta je omyl (to mi řekl minulý týden můj mechanik a poté ji přelepil neprůhlednou páskou). 
No a když přijedu do Trenčína na služební cestu, zrovna mají masopust... Jsem prostě nedělňátko.

Po dotažení všech povinností na OBI mi bylo líto opustit toto město neprozkoumané a tak jsem si naordinovala volnou sobotu s prohlídkou města a hlavně místního hradu. 
A stálo to za to. 

Po výšlapu na hrad bylo vidět celé město v plné kráse.




A zároveň byla skvělá příletižost si užít na hradě probíhající masopustní rej a ochutnat místní speciality.



Samotný Trenčanský hrad - ten je krásně opravený a stojí za prohlídku i s výšlapem 86 schodů na nejvyšší věž (s ještě lepším výhledem).






Stejně tak, jako celý Trenčín, který je plný úžasných kavárniček a na náměstí má kašnu s vodníkem. 


A příště reportáž o DIY opravě dřevěné cívky, získané v Trenčíně.
Těšte se. 

1 komentář: