sobota 12. března 2016

PESTROBAREVNÁ PRÁCE A WIND CATCHER

Trošku to tu zanedbávám, protože se dějí velké změny. 
Mimo to, že už trávím na služebních cestách i víkendy, jsem byla přesunuta z mého dosavadního pracovního postu na jiný a k němu mi byla přidána ještě starost o grafickou dílnu.
Hurááá. 

Sice jsem si nikdy nepředstavovala, že to bude taková rychlovka (stávající grafička prostě napsala, že už druhý den nepříjde, takže moje zaškolení - jako naprostého amatéra v tomto oboru - trvalo cca 4 hodiny čistého času).

A takhle už válčím 14 dní. 
Ale baví mě to. Posouvám se rychlostí šneka, metodou pokus/omyl, ale zřejmě jsem se konečně našla...
Taky už bylo na čase. 

Takže, vítejte v mém pestrobarevném království:


Mia mou absenci špatně snáší. A tak ji po večerech beru s sebou. 
Baví nás to obě. S řezákem už čistí grafiku jako starý mazák... 


Dalším bonusem mojí práce je spousta zbytků. 
Ořezků barevných folií, které už plotter nedokáže zpracovat. 
 Aspoň si máme doma s čím hrát :-).
Dnes jsme vyráběly větrné koi-kapříky. Kdysi jsem tuto obdobu větrného rukávu viděla v Kanadě, kde ji měla na terase zavěšenou polovina místní populace. Originál vypadá nějak takto:


(staženo z pinterestu)

A tak jsme vytvořily českou variantu :-).
Pokud chcete taky, budete potřebovat:
lepidlo, barevné papíry (krepák by byl ideální, ocásek bude lépe vlát, ale ten jsme neměly), samolepící folie (pokud je nemáte, stačí barevné papíry), ruličku od toaleťáku, nůžky a šňůrku na zavěšení. My jsme ještě doma našly koulecí nalepovací oči, ale ty se samozřejmě dají rybce domalovat.


Postup je vidět zde (první fotka je řezák na kolečka z Tchiba, ale kolečka - budoucí šupinky - si můžete vystřihnout : 


Zvládli jste? 

A tady už rybičky měří rychlost větru na terase.



Hezký zbytek víkendu.

1 komentář:

  1. Potešujema dobrá správa!
    Ste s Miou správna dvojka:-)
    Ja postupujem s mikro krokmi:-)

    OdpovědětVymazat