čtvrtek 7. července 2016

BALET

Zapomněla (čti nestihla) jsem se pochlubit svou supertruper nadanou dcerou a jejím baletním vystoupením. 

Nechtělo se tam jít ani mě ani jí. 
Nakonec jsme nemohly nechat paní učitelku ve štychu a tak jsme vyrazily. Stálo to za to. 
Vystoupení se odehrávalo v divadle Bolka Polívky, takže všichni v natřískaném sále přišli patřičně oděni, což odlišilo představení od klasických školních besídek a děti se cítily o to víc důležitě.
Trvalo to jen hodinu a to se dalo přežít (nejsem prostě besídkový typ). 

Takže tramtadáááá - Mia jako Vodní víla:


 Ano, fotky jsou trošku statické, fotit ve tmě pohybující se předměty (i když je to vlastní dítě) mi prostě nejde.


A závěrečná děkovačka :-).


Jen pro srovnání mi to nedalo a vykutala jsem foto roční Miulíny, které chtěla kamarádka použít jako promo pro svůj fotografický ateliér. 
Nepovedlo se. 
Miu růžový obleček a přemíra světel vyděsila natolik, že ronila slzy jako krokodýl a nebyla k utišení (naprosto ji chápu). 


Na závěr podotýkám, že baletní kroužek si vybrala sama. 
Já, jako totální kopyto, bych se vůbec neodvážila ji tímto směrem navádět, labutí jezero mě k smrti nudí, elasťáky nesnáším a lámání noh u tyče  prostě nefandím. 

Čas ukáže, jak se bude vyvíjet kariéra mojí primabaleríny ;-).


1 komentář:

  1. Gradovanie podôb baletiek je fantastické, smejem sa, opäť:-))))

    OdpovědětVymazat