neděle 30. října 2016

DOMEČKOVÁ GIVEAWAY

Nějak se mi rozjíždí objednávky na keramiku (díky, díky, díky), kterou poněkud nestíhám vyrábět, ale usilovně pracuju na zlepšení a snažím se, seč to dá.
Takže po výletu do Vídně (obsáhlejší reportáž v příštím příspěvku) jsem mákla a šoulím jeden domeček za druhým.
No a protože investice do nemovitostí se v současné době vyplatí,
předmětem druhé GIVEAWAY budou opět domečky, tentokrát tři a dle vlastního výběru.
Zatím jsou v nevypáleném stavu, ale budu je pozvolna množit a do konce listopadu musí být vypálené, protože na 12 z nich čeká zákazník.



A tři z nich budou pro jednu nebo jednoho z vás. 
Stačí, když napíšete váš e-mail.
Případné sdílení na facebooku nebo na blogu vám přihodí dva domečky navrch (celkový počet pět ;-)).
Takže pište, 15. listopadu vylosuju výherce, kterému posléze (sléza znamená "jakmile budou vypálené") pošlu fotku domečků, aby si mohl vybrat. 

A jak vypadají domečky po vypálení se můžete podívat tady:
https://cz.pinterest.com/kavanzo/houses/

PS: Mína sice hrdinně asistuje, ale není součástí transakce a nikam ji posílat nebudu. 

5 komentářů:

  1. Mina nespinká?
    S tvojimi domečkami mi skrsol nápad, sú exteriérové, mohli by byť vonku ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně že můžou :-).
      Mína nespinká, je ještě mladá a mám strach, aby to přežila....

      Vymazat
  2. Zdravím, krásné domečky. Štěstí se má pokoušet, pokouším. Ať jde dílo pěkně od ruky. Jana
    vi.jana.vi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou krásné domečky! Udělám výjimku a zkusím štěstí. Marcela
    jirovcovamarcela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, já bych brala i Ninu :o) .... domečky jsou nádherné, nedávno jsem pokukovala po tvých dřevěných, mimochodem, gratuluju k topce na Fleru ..... jsem trošku "hamižná" a tak máš odkaz i u mě na blogu, chi, chi .... Marki
    PS: hochova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat