úterý 8. listopadu 2016

ŠKOLA V PŘÍRODĚ

Moje dítě se, na poslední chvíli, rozhodlo, že opustí svou milovanou matku na 10 dní a odfrčí si na školu v přírodě do Krkonoš. Dozvěděla jsem se to ve čtvrtek a v neděli už jsem byla sirotek. 
Vidina 10 volných dnů mě okouzlila - do doby než skutečně odjela. Od toho okamžiku nemyslím na nic jiného, než na kvalitu stravy, spánku, kolektivu, čerstvě napadaného sněhu a dostatek čistého spodního prádla svojí bezprizorní (z mého pohledu dcery).
Naštěstí škola vkládá na jejich web každý den fotky, tak můžu sledovat Miu (již 3 den ve stejném tričku) alespoň virtuálně.
Zřejmě se mají skvěle, počet žáků ani učitelek se dle mých propočtů nijak rapidně nesnížil (je to ale odvaha, vzít si 6 a 7leté děti na 10 dnů do Krkonoš, klobouk dolů před jejich učitelkami).

A tady pár fotek, aby jsme se mi z jihu a z města taky podívali, jak vypadá sníh...
Fotily paní učitelky.





PS: Poctivě každý den posílám pohledy (nevím jak u vás, ale u nás je pohled nedostatkové zboží, které nikde nemají, takže si je musím kreslit sama). Včera jsem, při výsadku s auta, za účelem v hození oné, v mém okolí nesehnatelné komodity, jakou je pohled, do poštovní schránky odřela bok auta o stojan na kola (který b...c ho tam dal?) 
To mi ta škola v přírodě příjde draho. ;-)

3 komentáře:

  1. Nádhera!
    Ja používam originály, ktoré som mala do zásoby od BG a Oringle:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já musím pilně kreslit, protože kupované se mi nelíbí...

    OdpovědětVymazat
  3. Týý jo, kéž by mě někdy nějaké dítě chtělo na deset dní opustit. Já jsem s nimi neustále.. Fotky vypadají nádherně, určitě si to užívá. A ty taky. Pohledy jsou docela dost, ale ne OSTRAVY, to jsem sháněla asi rok...když chtěla moje máma...

    OdpovědětVymazat