neděle 13. listopadu 2016

ZAZIMOVÁNO

Zatímco sleduji na netu školy, jak si Mia užívá desetidenní odloučení na horách, snažím se dohnat, co se dá. 
Zahájila jsem velký úklid (to v praxi znamená, že jsem vyhodila, co jsem našla - a je mi líp).

A trošku jsem dozdobila byt.


 Konečně jsem předala 25 Soptíků hasičskému sboru. 
Skvěle zaplacený kýč jak bič (čím víc barevné tím prý lépe). 
Zkuste udělat nekýčového Soptíka...
V tomto případě "Náš zákazník, náš pán," ale jsem ráda, že už jsou z domu pryč.


Dodělala jsem misku, co jsem slíbila paní už na začátku prázdnin (všechno, co jsem předtím uklidila, popatlala hnědou hlínou). 
Paní říkala, že to nespěchá, tak snad ji ještě bude chtít.


Zazimovala jsem maringotku ( tedy spíš jsem na ni koukla, zamáčkla slzu a připravila se na to, že se uvidíme až na jaře).





Taky jsem zasadila česnek. Česnek a 5 cibulek tulipánů. Ne moc hluboko. Asi blbě. Rozhodně ne 6-8 centimetrů, jak psal návod. 
Byla moc zima pro kopání děr. 
Snad tu zimu přežijí a zavrtají se do správné hloubky, aby nezmrzly.
Jen nevím, kam se mám zavrtat já, abych neumrzla.

1 komentář:

  1. Sa to u teba s keramikou rozbehlo:-)
    Dot mám doma z Brna, doliečuje sa a čaká na frajera zo Španielska, respektíve z Malty, kde je na Erazme štúdiu.
    Neuhádneš, je z dvojčiat, s autistom!
    sA NAšLI (V LONDÝNE:-) ON TAM žIJE), SOM RADA:-)))
    Tak trocha debatíme, stále sa mi nechce veriť, že tú školu berie vážne, že sa učí (nevidím ju, ale v noci zase hrá hry, dostala sa do prvej celosvetovej stovky!, komponuje hudbu, vraj začína brigádovať...)!
    Ak sa toto dieťa v Brne ,,ujme,, (tými prapodivnými životnými cestičkami-keby boli moje deti siroty, obstáli by v sirotinci pani P) aj s tvojim cesnakom a tulipánmi, máme vyhrané a uvidíme sa!!!
    Pa, moja:-)

    OdpovědětVymazat