neděle 15. ledna 2017

NEŠŤASTNÝ ČTVRTEK

Od nedělní do středeční noci jsem to stihla otočit do Düsseldorfu, zpět do Brna, znovu přes Prahu do Berlína a zase zpět. 
V rámci toho jsem 11 hodin aranžovala výlohu a 3 hodiny se soustředila na jednání v němčině. To nemluvím o sněhových vánicích, které všechny cesty směr Deutschand a zpět, provázely. 
Ve čtvrtek, po návratu do práce, jsem dala výpověď. 

Ale o tom tenhle post není. 
Ve čtvrtek se totiž stala mnohem horší věc.

Ten stejný den zazvonil telefon a přišla špatná zpráva.

Umřel nám Pikuš.
Poník, na kterém se Mia od dvou let učila jezdit.

Neodolatelný společník, mazlík a účastník mnoha lotrovin.

 

Tlusťoučký chlupatý kapesní koníček, miláček všech dětí.
 

Shetland, rozený jako Piku-piru.

Koňský profesor, který si uměl postavit hlavu.

 

 Další životní etapa se zavřela.
Je mi smutno.

3 komentáře:

  1. Ja bývam tak smutná so straty našich mojkov...bolesť za nimi nás bude vždy sprevádzať, oni sú už v pokoji...
    Je mi to moc ľúto, Peti...aj s tou prácou...
    Myslím na vás obe a objímam, dievčatká!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, děkujeme. už je to lepší. Ráda bych Ti poslala mail, ale nevím kam....

      Vymazat
    2. osbalove@gmail.com

      Vymazat