sobota 7. ledna 2017

PŘEDSEVZETÍ

A už jsem porušila svoje první předsevzetí - říkat ne. 
Proto zítra večer odjíždím do Německa. 
14 hodin v autobuse, celodenní práce a večer zase 8 hodin zpět. 
A další den nanovo. 
Asi mě to položí. 
Ale ne - přežiju všechno. Musím si to pořád říkat.

Ale mrzí mě to, ne že ne. 
Konečně je letos sníh a mráz já si ho nezvládnu s Miu pořádně užít.
Bruslit jsme letos byly jen jednou, snad to zítra, ještě před odjezdem, napravím (někdy mezi balením, smažením řízků na cestu a dokreslování projektu koupelny, který jsem zase naslibovalala).

A tak sem ráda, že jsme stihly aspoň každoroční návštěvu Špilberku.


Letos nás čekala výstava Pavla Čecha Tajemné příběhy. 
Byla jsem nadšená.
Zřejmě vášnivý milovník domečků - stejně jako já.

 Výstava je interaktivní a hlavně pro děti, takže se bavila i Mia.






 
I jeho ateliér by se mi líbil (rozuměj: hodil).
 


Výstava trvá do konce února, takže pokud zavítáte do Brna, vřele doporučuji.

 A pak že je v Brně nuda :-).
 

3 komentáře:

  1. Nuda:-)
    Dorotka je už v Londýne, ani tam nie je nuda:-), vlastne je tu pár dní a úplne odchádza späť do Anglicka, prospieva jej to, je úplne iná, má nakročené ,,do sveta,,:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkaj, to kto vymyslel jednodňovku v Nemecku s dvoma dňami cesty???????
      Neeeeeee...
      To dáš, miu:-)

      Vymazat
    2. Dala jsem to... s fatálními následky :-)

      Vymazat