sobota 28. ledna 2017

ZIMA

Letos si ji užíváme. Je to nádhera, i když je mi pořád zima... O to víc miluju teploučko domova a asi brzo propadnu alkoholismu z těch všech svařáků a čajů s rumem. 
Po dlouhých letech jsem se opět dočkala zamrzlé Dyje a Mušovských jezer (správně Novomlýnské nádrže, ale my jim odjakživa říkáme Mušov). 
A tak vyrážíme na expedice po zamrzlých plochách na bruslích i saních.


Občas do saní zapřáhnu dítě,...
  

... někdy psa.




a občas jedeme všichni.


Letos jsme se taky vydaly na průzkum opuštěného kostelíka sv. Linharta, stojícího uprostřed Mušovského jezera, jako pozůstatek zatopené vesnice. Když jsem byla dítě, jezdila jsem k němu s dědečkem na lodičce a v zimě na bruslích. Tentokrát jsme šly pěšky (a někdo se vezl).


Je to kouzelné místo, ale chátrajícího kostelíku je mi líto...





 Všechno vypadalo jako v ledovém království.




Jedině Ota naše nadšení nesdílí. 
I přes nový zimní kabátek (už je pán v letech a někdy ho berou záda) se na sníh tváří kysele.
 Musí ještě pár měsíců vydržet.

1 komentář: