úterý 6. června 2017

PŘEKVAPENÍ

Jednoho dne přijela dodávka DPD a dovezla balíček, který jsem si neobjednala. Netikal, tak jsem ho otevřela. Podivný balíček s podivným obsahem. Balíček s překvapením.



Povídky z pera Ransoma Riggse, autora mého milovaného Sirotčince slečny Peregrínové.
Zvláštní povídky, které milovníky klasiky asi nenadchnou, zato ti, s bujnou fantazií budou nadšeni. Navíc knížka je opravdu nádherně zpracovaná, ilustrovaná Adrewem Davidsonem (hned jsem hledala jeho další ilustrace a výtvarné počiny), prostě pravý poklad.
 Nebudu sem fotit obrázky z knihy ani citovat úryvky. Pokud jste aspoň trošku podivní, pořiďte si ji, bude se svou zeleno-zlatou obálkou, ozdobou Vaší knihovny.

Mě její ilustrace inspirovaly k vytvoření plechového štítu pro naši maringotku. 



Instalace proběhne o víkendu.

1 komentář:

  1. Urýchlene poviem Nadi, zbožňuje ho....a na pošte mám už Jonáša!

    OdpovědětVymazat