úterý 3. října 2017

MAROKO

Venku je sychravo a nevlídno a mokro a mě je zima a smutno a... no prostě nic moc.
A to je na čase vytáhnout fotky z dovolené a znovu se kochat sluncem a teplem, které z nich dýchá.

Letos jsme jeli na trošku větší dovolenou, protože předchozí roky jsme to trošku flákali. Volba padla na Maroko a stálo to za to. 
Po předchozích zkušenostech s Tunisem, Tureckem a Egyptem jsem neměla příliš vysoká očekávání (vadí mi všude přítomná špína, nepořádek a chování mužské části obyvatelstva vůči opačnému pohlaví), ale Maroko nadchlo. 

Příjemní lidé, krásná krajina,  čisté moře a ty barvy... 
Posuďte sami.
(fotek mám asi milión, takže pár koláží, abych to tu nezahltila).

Takže jedna pestrobarevná várka:


Azurová:

Do zelena:

Písková (všimněte si "létajících koz" na stromě - místní kuriozita)


Oranžovo-modrá variace:


Mimo plné SD karty zážitků z celodenního výletu na velbloudech, návštěvy krokodýlí farmy, putování po Medině v Marrákéši jsem si dovezla nádhernou tepanou lampičku, spoustu šatů (které musí ve skříni počkat, až se zase oteplí), konvičku na typický mátový čaj a taky předsevzetí, že do Maroka se určitě vrátím.




1 komentář:

  1. Tak toto je tiež bomba, lietam si s vami aj s kozami:-)

    OdpovědětVymazat