pondělí 18. prosince 2017

PROSINEC

Už jen 7 dní a je to tu.
Zatím jsem v klidu.
Upekla jsem 3 druhy cukroví, nezbyl ani jeden.
Zvládly jsme 2x Mikulášskou nadílku 
- jednou klasicky v Sonnentoru, jako každý rok...
a jednu u nás doma (tedy prvně před domem, jako každý rok s plněním úkolů a andělskou odměnou a až potom doma, se svařákem pro zmrzlé maminky). 
Bylo to super, ale po vánočním úklidu, který jsem se snažila praktikovat pár dnů předtím, nezbylo ani stopa. 
Hlavně, že bylo všech 8 dětí spokojených (dvě z nich jsou v pokojíku za rohem, tudíž mimo rozsah objektivu).

Takže mou načančanou a vanilkovými rohlíčky provoněnou domácnost neuvidíte, protože žádná není. 
Cukroví doveze ve čtvrtek obětavá kolegyně a uklízet a péct už prostě nestíhám (a ani se mi nechce). 
A tak jsem prach na lustrech jsem zakryla zelenou větví a andílky...

  a nakoupila hodně svíček, protože ve tmě se schovají oťapkaná okna a nenaleštěný nábytek. 
Volný čas raději strávím potulováním se s přáteli po vánočních trzích a usrkáváním horkých alkoholických nápojů. 
A tak to má být.


 Krásný poslední adventní týden všem. 


Žádné komentáře:

Okomentovat