pátek 6. dubna 2018

SLEPIKONOCE

Je to tady. Zahájily jsme chalupovou sezónu. 
Velikonoce prostě tradičně trávíme na jihu.
Nestihla jsem vám ani popřát veselé Velikonoce, tak alespoň zpětně.
Víc jsem toho vyrobit nestihla (a ani jsem se nesnažila), protože Velikonoce nemám příliš v lásce.

Zato jaro, to miluju. 
Sleduju každý pučící stonek a rozkvetlou kytičku.
Meze jsou ještě studené, ale nám to nevadí. 
Vyrážíme ven.
 Jarní barvy čerstvě vyorané hlíny, zelených rašících lístků a azurové nebe mám tak ráda.
Příroda mi vynahrazuje barvami jarní dekorování domu, které letos neproběhlo. 

U řeky jsme potkaly rohaté přistěhovalkyně (nebo přistěhovalce?) 
a tak jsme jim daly tvrdé rohlíky, co jsme původně vezly kachnám.


Jsou to sympaťačky, i když se trošku bojí.

 Jaro je v plném proudu a dnes už je pátek, takže mě zase čeká cesta na jih a ranní káva na zahradě. 
Už se tak těším.

Žádné komentáře:

Okomentovat